معرفی بازیگران سریال کوبار+ بیوگرافی

۴۲۱ بازديد

به گزارش پارت نیوز، معرفی بازیگران سریال کوبر; سریال کوبر تهت در ژانر اجتماعی به کارگردانی فریدون حسن پور در سال 1396 از شبکه دو سیما پخش شد.

سریال کوبار کی پخش میشه؟

این سریال هر روز ساعت 18 از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن در ساعت های 2 بامداد و 10:00 بامداد است.

سریال کوبر دارای چند قسمت است

این سریال ایرانی شامل 35 قسمت 50 دقیقه ای است و بیشتر لوکیشن های آن در تپه های دیلمان ضبط شده است.

نمای کلی سریال Cobar

در این سریال معلم جوانی به نام ستار به شمال کشور اعزام می شود تا در روستایی دورافتاده به دانش آموزان آموزش دهد. او متعهد است برای یک سال تحصیلی معلم ریاضی و زبان انگلیسی در یکی از مدارس راهنمایی پسرانه روستا شود. این معلم جوان روز اولی که به روستا رسید وقتی باران شدیدی شروع شد مشکل پیدا کرد و ماشینش در جاده خراب شد.

هوا بسیار سرد بود و معلم مجبور شد بقیه راه را تا شهر پیاده طی کند که در بدو ورود بیمار شد. ستاری بیمار می شود و پژمان بازغی که نقش پزشک روستا را بازی می کند برای معالجه نزد او می رود و بعداً ستاری و دکتر با هم دوست صمیمی شده و با هم دوست می شوند.

دبیرستانی که ستار در آن معلم شد در روستایی کوهستانی در دیلمان گیلان قرار دارد که همیشه باران و برف در آن می بارد. پس از مدتی ستار عاشق دختری به نام فرشته و هنرمند ترلان پروانه شد و داستان سریال کوبر آغاز می شود.

هنرمند سریال کوبار

در این سریال بازیگران زیادی از جمله; پژمان بازغی و ارمیا قاسمی به ایفای نقش پرداخته‌اند و فریدون حسن‌پور تیمی قوی از بازیگران و هنرمندان را در این اثر تلویزیونی گرد هم آورده است. تهیه کننده این اثر سید مصطفی موسوی عنوان کرد که ابتدا نام سریال مرد و سپس به کوبر تغییر یافت. ارمیا قاسمی بازیگر نقش اصلی این سریال است و نقش او بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

هرمیا قاسمی; بازیگران اصلی سریال کوبار

ارمیا قاسمی متولد 4 مهر 1367 است که یک برادر دارد و هنوز ازدواج نکرده است. این بازیگر دو بار در کنکور قبول شد اما هر بار تصمیم به ترک مدرسه گرفت. او برای اولین بار در رشته معماری و برای بار دوم در رشته معماری پذیرفته شد، اما به نظر می رسد علاقه ای به مهندسی ندارد و ترجیح می دهد در رشته های فنی کار کند.

ارمیا قاسمی در سال ۱۳۹۵ مقابل دوربین فریدون حسن پور قرار گرفت و نقش مهمی در سریال کوبر ایفا کرد. نقش او در نقش ستار بسیار پرطرفدار بود و ارمیا که در سریال آسپرین شناخته می شود شهرت بیشتری پیدا کرد.

پژمان بازگی بازیگر نقش یک پزشک است

پژمان بازغی در 28 مرداد 1353 در خانواده ای پنج نفره در تهران به دنیا آمد. خاستگاه خانواده او در شمال ایران و شهر لاهیجان است. پژمان بازغی در سال ۱۳۷۲ در دوران دانشجویی وارد عرصه هنر شد و این راه را با بازی در فیلم سینمایی «اعتراف» به کارگردانی مجید فهیم در سینمای جوانان مرکز گیلان آغاز کرد.

پس از پایان تحصیلات به تهران رفت و در سال 1380 در سریال زیر آسمان شهر تجربه بازیگری را کسب کرد. پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1385 با یکدیگر ازدواج کردند و حاصل آن ازدواج یک دختر به نام نفس است.

ماهران غفران، مرع الحرم

یکی دیگر از بازیگران سریال کوبر مهران غفوریان است. این بازیگر در 3 شهریور 1353 در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و در همسایگی تهرانسر و دریا بزرگ شد. وی فارغ التحصیل رشته نقاشی – نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد واحد تهران است.

مهران غفوریان در 22 آذر 1392 در 40 سالگی با دختری به نام آرزو ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام حنا متولد 24 بهمن 1396 بود.

نگین معتضدی بازیگر نقش منیر سیاه سنگی

نگین معتضدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان در 12 مهر 1364 در تهران به دنیا آمد. نگین معتضدی بازیگری را از سال 1386 آغاز کرد و از سال 1387 با فیلم سپید و سیاه به کارگردانی قاسم جعفری بازی در سینما را آغاز کرد. او در تاریخ 29 دسامبر 2019 با انتشار عکسی رسما خبر ازدواج خود را اعلام کرد.

ترلان پروانه بازیگر نقش دکتر. فرشته

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون اهل شیراز متولد 27 تیر 1377 می باشد.ترلان دارای مدرک لیسانس گرافیک است و همچنین در رشته طراحی خیاطی تحصیل کرده است. او از کودکی وارد دنیای کار شد.

در واقع مادرش بزرگترین مشوق او برای بازیگری بود. برای اولین بار وقتی ترلان پروانه 3 ساله بود، یعنی. در سال 1380 زنی او را در فرودگاه دید و به مادرش پیشنهاد بازی دخترش در یک آگهی بازرگانی را داد که مادر ترلان پروانه نیز پذیرفت.

آزاده سدیری که در فریبا کار می کند

آزاده سودری بازیگر جوان متولد ۱۳۶۹ در تهران بود. او بازیگر تلویزیون و تئاتر است و در رشته فیلمسازی و کارگردانی تحصیل کرده است. او در سریال خواب تعبیری ورونی به کارگردانی فریدون جیرانی که اولین سریال او بود ایفای نقش کرد. او همچنین در این سریال نقش عطیه را بازی می کند.

او اخیرا در سریال زیر پرداخت ساز بازی کرد که در آن نقش دختر اسماعیل نافر با بازی مهدی سلطانی را بازی کرد.

مهشیت مرندی در نقش سودابا بازی می کند

یکی دیگر از بازیگران سریال کوبر مهشید مرندی است. مهشید مرندی متولد 6 مهر 1371 در تهران بازیگر است. او فارغ التحصیل نرم افزار کامپیوتر است. او تنها یک خواهر به نام مهنا دارد. وی در شمیرات به دنیا آمد و اصالتش به شهرستان مرند در آذربایجان شرقی برمی گردد.

آزیتا ترکشوند بازیگر نقش معصومه

آزیتا ترکاشوند متولد 9 خرداد 1359 در لرستان بازیگر سینما و تلویزیون است. او در رشته ادبیات فارسی تحصیل کرد، فعالیت تئاتر خود را در 25 سالگی آغاز کرد و اکنون سفیر انجمن معلولان و درمان اعتیاد شهرستان ملارد است.

علی شادمان پور بازیگر نقش کریم

علی شادمان در ۱۳ آذر ۱۳۷۵ در شهر ایلام به دنیا آمد و اصالتاً اهل ایلام است. او در مصاحبه ای گفته است که در خانواده ای تحصیل کرده به دنیا آمده است. علی شادمان بازیگری خود را از سال 1384 با بازی در فیلم میم مثل مادر در مقابل گلشیفته فراهانی و همچنین در فیلم های صد سال به این سال ها، وقت عشق و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرمهن کهن آغاز کرد. پرداخت شده.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.