همه چیز در مورد دیگ روغن داغ

۶ بازديد


گاهی از قابلمه روغن داغ استفاده می شود. و برای کاربردهایی که نیاز به حرارت زیاد دارند استفاده می شود. این نوع دیگ از دیگ بخار ارزانتر است.

دیگ آب گرم چگونه کار می کند؟

دیگ نفت می تواند با گاز طبیعی و سوخت مایع کار کند. در صنایع استفاده می شود.

در صورت نیاز به دمای بالا، در مقایسه با دیگ، دمای بالا در فشار کم به دست می آید و اثر آلودگی آب را از بین می برد.

این برنامه به صورت یک پکیج کامل طراحی شده است. به سرعت مونتاژ و نصب می شود.

یک اکونومایزر در پشت دیگ تعبیه شده است تا هوای احتراق ورودی به بخاری را گرم کند. برای بهبود کارایی سیستم طراحی شده است.

پانل خنک کننده چرخان عقب با طراحی ویژه. این نه تنها مزیت گرمایش سطح را فراهم می کند، بلکه از اثرات لرزش و شوک در دیگ جلوگیری می کند و عملکرد طولانی مدت را تضمین می کند.
 برای واردات کالا از چین کلیک کنید.

روغن داغ توسط یک لوله چرخان می سوزد و این احتراق انرژی تولید می کند.

کویل روغن داغ یا آب پمپ شده از دیگ را گرم می کند. روغن داغ کویل را گرم می کند. در دیگ روغن داغ که با دیگ بخار یا دیگ آب متفاوت است. در طول این گرمایش این سیستم از قدرت زیادی استفاده نخواهد کرد.

سیستم های روغن داغ کارآمدتر از سیستم های آب جوش هستند

دیگ های روغن از بسیاری جهات نسبت به دیگ های بخار برتری دارند. در ادامه به دلایل برتری یا در واقع مزایای این نوع دیگ می پردازیم.

نگهداری دیگ های روغن همیشه بسیار ارزان تر از دیگ های آب است. همچنین خطرات کمتری دارد. فشار بالا که در عملکرد دیگ های آب ضروری است. این امر آنها را از دیگ های نفت خطرناک تر می کرد.

از دیگر مزایای سیستم گرمایش نفتی می توان نام برد. و بسیار محسوس است، عدم زنگ زدگی در مقایسه با دیگ های بخار یا دیگ های آب گرم. عدم وجود رسوبات آهک در دیگهای نفت نیز مزیت قابل توجهی است.

این مزایا باعث کاهش هزینه های عملیاتی دیگ بخار شد. دیگ های آب به دلیل وجود این عناصر هزینه بیشتری دارند.

با سیستم‌های روغن حرارتی، به کاربران این امکان داده می‌شود که در فشارهای بسیار پایین در دماهای بالا (تا ۶۰۰ فارنهایت با روغن‌های حرارتی آلی و تا ۸۰۰ فارنهایت با ترکیبات مصنوعی خاص) کار کنند.

سیستم های روغن حرارتی با نام های مختلفی تولید می شوند

بسیاری از مردم در سراسر جهان این سیستم ها را با نام های مختلف می نامند. بخاری روغن گرمایشی، سیستم روغن گرمایشی، دیگ روغن گرمایشی، بخاری مایع گرمایشی، سیستم مایع گرمایشی، دیگ روغن گرمایشی، بخاری مایع گرمایشی، بخاری روغن گرمایشی، سیستم روغن گرمایشی و دیگ روغن گرمایشی.

همه آنها به یک نوع سیستم انتقال حرارت مایعات داخلی اشاره دارند. بسیاری از مردم از اصطلاحات دیگ حرارتی روغن یا دیگ حرارتی مایع استفاده می کنند، اگرچه اکثر سیستم ها حاوی هیچ شکلی از تبخیر نیستند.

سیستم سیال انتقال حرارت

حامل گرما معمولاً از طریق هیترهای چوبی، گازی، نفتی یا برقی منتقل می شود. سیال با تماس مستقیم با المنت حرارتی گرم می شود، به مصرف کننده حرارت فرآیند پمپ می شود و به سیستم گرمایش باز می گردد.

این یک فرآیند مداوم است و بسیاری از گیاهان به طور مداوم کار می کنند. سیالات انتقال حرارت آلی هنگامی که زیر حد پایداری حرارتی (TSL) کار می کنند پایدار هستند و توسط عوامل خارجی آلوده نمی شوند. گاهی اوقات گرم شدن بیش از حد و آلودگی رخ می دهد که باعث می شود محلول های نامحلول در کربن بر روی سطوح سیستم و سطوح ناپایدار انتقال حرارت رسوب کنند.

مواد جامد انباشته شده می توانند لوله ها و دریچه ها را در سیستم مسدود کنند. آلودگی بازده کلی سیستم انتقال حرارت را کاهش می دهد. افزایش سایش مهر و موم های دینامیکی و ممکن است باعث ساییدگی یا ترک خوردن سطح هیت سینک شود.
 
برای خرید دیگ روغن داغ با الکتنو تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.