شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

تخت دوطبقه خوبه؟

۵۰۶ بازديد


برخی افراد برای استفاده بهتر از فضا از تخت های دو طبقه استفاده می کنند. اما این سوال که تخت انگشتی خوب است یا نه، توسط کارشناسان تانیل چوب بررسی شده است تا در صورت نیاز با در نظر گرفتن تمامی مزایا و معایب این نوع تخت، آن را به مشتری توصیه کنند. خریداران و مصرف کنندگان می توانند بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مشاوران تانیل چوب بهترین تصمیم را بگیرند.

نظرات مردم در مورد تخت های دو طبقه

امروزه استفاده از تخت های دوطبقه به جای تخت های یک نفره بیشتر در طراحی و چیدمان خانه های مدرن رایج است. آنها می گویند دلیل اصلی استقبال و محبوبیت صرفه جویی در فضای اتاق است. همچنین کودکان علاقه بیشتری به تخت های دوطبقه نشان می دهند. البته این نظر مخالفانی نیز دارد و برخی خرید تخت دو طبقه را برای خانه نامناسب می دانند. اما دلیل این مخالفت چیست؟ در واقع نکته اینجاست که تخت دو طبقه علاوه بر اینکه فضای کوچکی در اتاق اشغال می کند، فضای بازی کودکان را نیز گسترش می دهد. اما این تخت دارای معایبی و همچنین تمامی مزیت های ذکر شده است که در هنگام خرید روتختی باید به آنها توجه کنید.

چرا می گویند تخت دوطبقه خوب نیست؟

دلایل مختلفی برای نامناسب بودن تخت دو نفره وجود دارد:

برخی از والدین بر این باورند که وقتی کودک در طبقه دوم می‌خوابد، نمی‌توانند خواب را تضمین کنند. آنها نگران هستند که کودک هر لحظه ممکن است از بلندی سقوط کند. در واقع مشکل ارتفاع بین بستر بالایی و زمین است و این مشکل توسط کارشناسان چوب تنیل حل شده است. به گفته مشاوران تانیل، بیشتر تخت های دونفره با نرده دستی ساخته می شوند تا از سقوط فرد از طبقه دوم جلوگیری شود.

دلیل دوم وضعیت راحت و پر استرس فردی است که در طبقه بالا می خوابد. معمولا این افراد نزدیک پشت بام پیدا می شوند و می توانند شرایط ناخوشایندی را برای فرد ایجاد کنند. به عبارت دیگر می توان گفت وقتی فرد در طبقه دوم می خوابد، کیفیت خواب او تحت تاثیر قرار می گیرد. بله، این برای همه نیست. افرادی که از فضاهای بسته می ترسند و یا از ارتفاع می ترسند نباید از تخت های دو طبقه استفاده کنند.

اجازه ندهید کودک کوچک در طبقه دوم بخوابد. دسترسی به تخت در طبقه دوم دشوار است و باید از طریق پله یا پله باشد. بنابراین کودکان بالای 6 سال مجاز به خوابیدن در تخت دو طبقه دوم هستند.

اگر بچه‌های شما در مورد اینکه چه کسی در طبقه دوم می‌خوابد به توافق نرسند، مشکلات و مشاجرات زیادی برایشان پیش می‌آید. به همین دلیل می توان گفت که تخت های دو نفره باعث افزایش اختلاف بین افراد می شود.

دلیل فروش بالای تخت های دوطبقه

تانیل تولید کننده مستقیم تخت ها توانسته است تخت هایی با قابلیت جداسازی حمام تولید کند. به طور کلی تخت های دو طبقه مزایای زیادی دارند:

ابتدا، می‌توانید از تخت‌های دوطبقه برای استفاده از فضای اتاق هنگام رشد بچه‌ها استفاده کنید یا اتاق‌ها را جدا نگه دارید. آنها می توانند دو تخت را از هم جدا کرده و مستقل باشند.

خوابیدن دو کودک در یک اتاق به آنها مفهوم مشارکت و مشارکت را درک کرد. برای اینکه بتوانید این امکان را فراهم کنید تخت دوطبقه انتخاب ایده آلی است زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند و به راحتی می توانید سایر لوازم مانند کمد لباس، جعبه اسباب بازی و ... را مرتب کنید.

تخت های دوطبقه انتخاب خوبی برای هتل ها یا مهمانسراها هستند. این بدان معنی است که تختخواب فقط برای کودکان نیست. اما بزرگسالان نیز می توانند از آن ها استفاده کنند.تانیل وود همچنین تخت های دوطبقه با کشو و کمد در نزدیکی تخت برای نگهداری لباس و وسایل دیگر تولید می کند.

آیا خرید تخت دو طبقه ایده خوبی است؟

نمی توان در مورد خوب یا بد بودن تختخواب دوطبقه نظر ثابتی بیان کرد زیرا هرکسی نظر خود را دارد خوب بودن یا نبودن تختخواب دوطبقه به نظر مصرف کننده بستگی دارد. بسته به موقعیت و هدف خانه خود، می توانید انواع تخت های دو طبقه را ببینید. برای راهنمایی و خرید با کارشناس تانیل وود تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.