پنج راه برای تسلط بر مرکز تجارت جهانی دبی بدون عرق کردن

۶۶۷ بازديد

 

البته نام اصلی این مسجد، مسجد حضرت علی بن ابی طالب (ع) است؛ اما در بین شهروندان دبی به مسجد ایرانیان شناخته می شود. مسجد ایرانیان بر دبی که با نام های مسجد علی ابن ابی طالب (ع) و مسجد شیعیان نیز شناخته می شود، یکی از مساجد ایرانی دبی است و در واقع ترکیبی از رنگ های متنوع و جذاب با معماری ایرانی است. نقوش گل، رنگ غالب آبی و کاشی های ایرانی، مسجد ایرانیان دبی را به یکی از زیباترین بناها و مکان های دیدنی دبی تبدیل کرده است. نمای مسجد ایرانیان به همراه کاشی های رنگی با نقش های گل های برجسته وتلفیق رنگ آبی لاجوردی، قرمز، زرد، سبز و سفید تزیین شده است. همچنین تنوع طرح و رنگ پارچهها در بازار عمده فروشی پارچه دبی بهقدری زیاد است که امکان ندارد قصد خرید پارچهای را داشته باشید و دست خالی از این بازار بیرون بروید. گردشگری در لگولند برای بزرگسالان نیز خالی از لطف نیست. پیش از هر چیز باید بدانید که دیدن تک تک غرفهها خالی از لطف نیست. جدا از اینها یک استیج بسیار بزرگ در قسمتی از دهکده جهانی دبی قرار دارد که در هر از چند گاهی در آن کنسرتها و جشنوارههای متعددی برگزار میشود که مورد توجه همه سنین میباشد. گرفتن عکس در غرفههای مختلف، سرگرمی چندین ساعته در شهربازیها، قایق سواری در کانال آبی، شرکت در جُنگهای شادی برای کودکان و تماشای کنسرتهایی از بزرگترین و مشهورترین خوانندگان جهان نیز از برجستهترین تفریحاتی هستند که بازدید از دهکده جهانی دبی را برای هر کسی به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل میکنند. بد نیست بدانید که در باغ معجزه بیش از ۲۶ گونه خاص پروانه نیز زندگی میکنند. ورود به این سواحل اغلب رایگان است و برخی از آنها با حداقل هزینه، امکانات شگفتانگیزی را برای بازدیدکنندگان فراهم میکنند.

هر ساله گردشگران زیادی دبی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب میکنند. این دو برج از طریق سه پل آسمانی به یکدیگر متصل می شوند، هر کدام دارای یک توربین بادی 225 کیلووات هستند که در مجموع 675 کیلووات ظرفیت تولید انرژی از باد را دارند. این ساحل امکانات تفریحی فراوانی دارد و به سه بخش اسکله، لامر شمالی و لامر جنوبی تقسیم می شود. هیجان انگیزترین تفریح لامر دبی محوطهی مخصوص بازی کودکان به نام هاوا هاوا بوده که به گنبد شباهت دارد و به دلیل پستیوبلندیهایش چه برای کودکان و چه برای بزرگسال میتواند تفریح سرگرمکنندهای باشد. باید بدانید که چه میزان بار می توانید با خود ببرید. با یک درهم در امتداد نهر سفر کنید و مهمترین نقاط دیدنی دبی را ببینید و همچنین از تماشای مرغهای دریایی لذت ببرید. در این قسمت از راهنمای سفر به دبی به استقبال یکی از هیجانانگیزترین رستورانهای دبی خواهیم رفت که شهرت جهانی پیدا کرده است و شما میتوانید غذایتان در ارتفاعات با نمایی از محله مارینا و دریا میل کنید. در ماه های فصل بهار و تابستان ، توجه داشته باشید که از آنجا که هوای شهر دبی برای شما مسافران به حتم بسیار گرم و خشک و طاقت فرسا می باشد ، این پارک روباز فعالیت ندارد ، اما در فصلهای خنک تر سال این دهکده جهانی باز می باشد و همه شما می توانید از آنجا دیدن کنید . زیرساخت ها، جاذبه های توریستی، فعالیت ها، غذاهای شگفت انگیز و بازارها، مراکز خرید و بازارهای هیجان انگیز، تجربه تعطیلات شما را به سادگی فراموش نشدنی می کند. پانکاج وارما، مدیرعامل شرکت اینتر تریدلینک گفت: حتی تحت شرایط رکود اقتصادی، قیمت چای در بازارهای جهانی نه تنها پایین نیامده، بلکه بالا نیز رفته است. مرکز تجارت جهانی دبی دارای یک میلیون فوت مربع فضای نمایشگاهی مناسب و متنوع، ترکیبی از کافه ها و رستوران ها، به علاوه فضای آزاد باغ نخل (Palm Garden) است که می تواند برای جشن های شادی و یا به عنوان منطقه ی تفریحی غیر رسمی استفاده شود.

این گزینه بیشترین انعطاف را در زمینه ی سیاحت در این پارک و استفاده از ۲۷ بازی و سواری هیجان انگیزی دارد که در این پارک موضوعی با مساحت ۱.۹ میلیون فوت مربع و با ۵ منطقه ی شگفت انگیز قرار دارد. اقامتگاههای ساحل شرایتون جمیرا دارای رتبهی برتر در میان سواحل خصوصی را دارد. دبی مال، مرکز خرید برتر شهر و یکی از بهترین مکانهای شهر برای بازدید، خرید و سایر فعالیتهای تفریحی است. از جمله این مراکز میتوان به مرکز خرید وافی مال اشاره کرد. اگر شما هم تمایل دارید در تور دبی از مرکز خرید وافی مال دیدن کنید به علاءالدین تراول مراجعه کنید و از کارشناسان تور خارجی ما راهنمایی بخواهید تا شرایط سفری دلپذیر را برای شما فراهم کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان بازرگانی خواجوی تماس بگیرید. همچنین خانواده هایی که اهل کمی هیجان بیشتر هستند می توانند چرخی در ماجراجویی مرلین نیز بزنند. پارک آبی وایلد وادی نیز در نزدیکی این ساحل واقع شده است و فرزندان شما از بازدید آن لذت خواهند برد! این بازار جذاب در دبی در نزدیکی بازار ادویه قرار دارد. در نزدیکی آکواریوم لاست چمبرز مکان ها و تفریحات دیگری نیز وجود دارد که گردشگران می توانند از این مکان ها دیدن کنند و لذت ببرند. در نزدیکی ساحل لامر، بیش از 130 مرکز خرید و رستورانهای مختلفی قرار دارند که بر جذابیت این ساحل میافزایند. لامر، میزبان تعدادی رستوران هندی است، اما “Masti Lounge” یکی از بهترین کافه ها و رستوران ها در لامر دبی است که به سرعت در بین مردم محبوبیت پیدا کرد. پارک ام سقیم منظرهای فوقالعاده از برج العرب ارائه میدهد و همین امر محبوبیت خاصی را در میان سایر پارکهای دبی برای آن به وجود آورده است. به همین خاطر محبوبیت زیادی میان هم وطنان ما دارد. نزدیک 40 برج و 5 هتل در اطراف این ساحل قرار دارد که چشم انداز زیبایی به آن بخشیده است.

در حالی که در اثر نیروی گرانش، از یک برج سرسره آبی مرتفع، معلق می شوید، می توانید از مناظر خیره کننده دبی و چشم انداز آبی استوایی استراحتگاه آتلانتیس لذت ببرید. دبی ثروتمندترین شهر در امارات متحده عربی است این شهر سرشار از بیابانهای وسیع و زیباست که امروزه با وجود ساختمانهای مرتفع، معماری مدرن و مراکز خرید مجلل، به یکی از امیرنشینان و بندری برای تجارت و گردشگری تبدیل شده است. دبی (Dubai) بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی است که مقصد گردشگری بسیاری از افراد به خصوص ایرانیان شده است. برندی لوکس که در سرتاسر کرهی زمین طرفداران بسیاری دارد. یکی از مکانهای دیدنی شهر دبی ساحل لامر نام دارد. ساحل لامر یکی از سواحل دبی است که در حاشیه شهر و در نزدیکی مراکز خرید و رستورآنها قرار دارد. در نزدیکی ایستگاه مترو CREEK در خط سبز رنگ مترو دبی، کتابخانه معروف محمد بن رشید اجاره ماشین در دبی واقع شده است. این شهر کوچک به تنهایی از بیش از 20 میلیون لگو درست شده است و برج های بزرگ دبی و دیگر نمادهای معروف خاورمیانه را با لگو شبیه سازی کرده است. از نقاط مشترک طراحی بحرین با دیگر کشورهای عربی، نورگیر و بادگیرهای بلند است. مرکز تجارت جهانی بحرین که BWTC (یا Bahrain world trade center) نامیده می شود، برج های دوقلوی زیبایی در ارتفاع 240 متر و 50 طبقه در شهر منامه پایتخت کشور کوچک بحرین در جنوب خلیج فارس می باشد که در سال 2004 ساخت آن آغاز و در سال 2008 میلادی به اتمام رسید و در حال حاضر این دو برج رتبه دوم بلندترین ساختمان های بحرین را دارند. جالب است که بدانید در دهکده جهانی دبی هم قرار است که در روز 2 دسامبر 2019 (11 آذر 1398) در ساعت 9 شب، یک برنامه آتش بازی جالب برگزار شود.

حتی یک سری آتش بازی ها نیز در سراسر شهر دبی به پا می شوند که یکی از دیگری زیباتر هستند. درحقیقت دبی، بر روی ویژگی طبیعی شهر خود یعنی سواحل سرمایهگذاری بسیاری خوبی داشته و افرادی زیادی نیز از آن استقبال کردهاند. ویژگی مسجد ایرانیان دبی چیست؟ از ویژگی خاص این هتل می توان به سبک معماری نوین آن اشاره کرد که اگر شما از سمت خیابان جمیرا به آن نگاه بیاندازید آن را به شکل بادبان و اگر از سمت دریا به آن نگاه کنید آن را به مانند صلیب خواهید دید. قسمت ورودی به سبک معماری هخامنشیان و تخت جمشید طراحی شده است. البته ما کافهی Salt را توصیه میکنیم، کافهای به سبک کامیونهای مواد غذایی وطنی که برخی از بهترین خوراکهاى گوشت گاو را در شهر سرو میکند. برخی از زعفران ها در بازار به صورت خرده فروشی انجام می شوند که قیمت مشخصی در بازار دارد. چندین شهربازی در دبی وجود دارد که میتوانید در آنها هیجان را تجربه کنید. مجموعه اقامتی متنوعی نیز با دارا بودن قیمت های مقرون به صرفه ای برای بازدید کنندگان این ساحل نیز وجود داردکه میتوانید از آنها بهره مند شوید. در این ساحل امکانات متنوعی نظیر فروشگاهها، تفرجگاهها، رستورانها و کافههای فراوان وجود دارد.

Free photo beautiful beach and sea with palm tree مرکادو محصولات متنوعی دارد، از پوشاک زنانه و مردانه گرفته تا دکوراسیون منزل. از جمله سواحل دبی که نسبت به دیگر سواحل دبی سابقه طولانی تر دارد، می توان به ساحل الممزار دبی اشاره کرد. الممزار با یک پارک ساحلی زیبا که در آن می توانید روی شن ها قدم بزنید و از انواع ورزش های آبی لذت ببرید، یک تجربه ساحلی فوق العاده را در دبی ارائه می دهد. ساحل الممزار نزدیک دیره و شارجه است و از آنجاییکه قلب اصلی دبی محسوب میشود محلی عالی برای گشتوگذار است. با گشتوگذار در شهر کوچک فرزند شما با ساخت انواع ساختمانهای لگویی آشنا میشود تا در برگشت به منزل با لگویی که برایش خریدهاید، خلاقیت به خرج دهد. موقعیت استراتژیک هتل در دیره به مهمانان این امکان را می دهد تا جاذبه ها و مکان های دیدنی اطراف را کشف کنند. همچنین صحرای سویحان (Dubai Sahara) که بین دبی و ابوظبی قرار دارد نیز یکی از بهترین بیابانهای اطراف دبی برای سافاری و افرود بر روی رملهای مرتفع است. در این ساحل علاوه بر استفاده از تفریحات آبی و ساحل از رستوران ها و کافه های کناری آن نیز می توانید استفاده نمایید و لذت حضورتان در آنجا را دو چندان نمایید. آن ها در نظرسنجی ها عدد ۹٫۳ را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند. دبی شهری ساحلی و تفریحی در امارات متحده عربی است و مسافران زیادی برای تفریح و لذت بردن از ساحل و همچنین خرید به دبی سفر می کنند. واحد پول دبی (امارات متحده عربی)، درهم می باشد که معادل 100 فلس است. با توجه به این موضوع که تمام زندگی مردم این کشور بر اساس موازین اسلامی است، توجه زیادی به مساجد دارند. بدون شک مساجد ایرانیان دبی جزو بهترین گزینه ها برای گردشگران تور دبی است، که با فرهنگ و هنر مسلمانان آشنا شوند و از شکوه و زیبایی آنها لذت ببرند.

مسافران تور دبی متوانند از رستوان اصلی هتل استفاده کنند که در لابی قرار دارد و با سرو غذاهای بین المللی به صورت بوفه از شما پذیرایی میکند. اتاق گمشده به صورت تونل پیچ در پیچ است که از دیگر آکواریوم های موجود در آکواریوم سطح پایین تری دارد و افراد را به سطح عمیق تر آب می برد و یک دنیای جدید را به آنها نشان می دهد. اما نگران نباشید چرا که با طبع و ذائقه ای که باشید برای شما غذایی موجود است. ورزش یوگا یکی از تفریحات موجود در این آکواریوم است که اگر بازدیدکنندگان به این ورزش علاقه داشته باشند میتوانند یکی از بهترین تجربه های خود در رابطه با ورزش یوگا را داشته باشند. اگر علاقه مند هستید ترس را همراه با هیجان تجربه کنید، این بخش گزینه خوبی برای شما است. اگر بخواهید از مترو برای رفتن به لگو لند استفاده کنید، هرجای شهر که هستید می توانید سوار مترو شوید و در ایستگاه UAE Exchange پیاده شوید و سپس با تاکسی به این پارک برسید. برای افرادی که در هتل آتلانتیس اقامت دارند رفتن به آکواریوم راه دشواری نیست. در این محیط کنترل شده و ایمن زیر آب، راه رفتن و تنفس، هرگز، برایتان مشکل ساز نخواهد بود. تا زمانی که مرواریدهای مصنوعی در ژاپن توسعه یافتند و تا دهه 1930 بر بازار تسلط یافتند، غواصی مروارید، شغلی پرسود بود و مرواریدهای دبی تا اوایل قرن بیستم تقاضای زیادی داشتند. اگر از نمای بالا به دریاچه مصنوعی برج خلیفه نگاهی بیندازید، دایرههایی هم راستا را خواهید دید که با طراحی منحنی و زیبا در میان این دریاچه قرار گرفتهاند. چمن سبز و درختهای نخل و نارگیل بیشترین فضای این پارک زیبا را فرا گرفتهاند که در 5 کیلومتری بندر حمریه قرار دارد.

در این برج حدود 40 مغازه وجود دارد که فرش های پاکستان، ایران و افغانستان را به فروش می رسانند. این ماجراجویی هیجانانگیز به طور معمول حدود 20 تا 30 دقیقه طول میکشد. وقتی بازی در خلیج فارس را تمام کردید، میتوانید در پارک آبی غول پیکر Wild Wadi که چند دقیقه دورتر در ام سوقیم قرار دارد، سرگرمی بیشتری داشته باشید. این پارک ساحلی که 16 سال قدمت دارد، 12 هکتار مساحت طولی دارد و در امتداد ساحل آبی و نیلگون خلیج فارس کشیده است. این پارک در بخش شمالی شهر قرار دارد و روی یک شبه جزیره کوچک قرار گرفته است و روبهروی آن نیز شهر شارجه قرار دارد. ساحل الصفوح که به نام ساحل کاخ سیاه نیز شناخته میشود، جزو خلوتترین و دنجترین سواحل دبی است و برای افرادی که خواهان استراحت و آرامش دور از شلوغی شهر هستند، مکان بسیار مناسبی خواهد بود. بدون شک انتخاب اول مردم ایران، و همینطور سایر مردمی که از نقاط مختلف جهان به امارات سفر میکنند، شهر دبی و در راس آن ساحل زیبای جمیرا خواهد بود. دیدار از موزه دبی باید در برنامه سفر هرکسی به هنگام بازدید از دبی قرار بگیرد، زیرا اینجا یکی از بهترین نقاط شهر برای آگاهی از تاریخ امارات متحده عربی است. نکته: هنگام ورود مبلغی به عنوان ورودی باید پرداخت کنید. ورودی ایتالیا با الهام از دروازه های قرون وسطایی ایتالیا طراحی شدهاند که رنگ کرمی اصالت آن را تأیید میکند. ورودی این هتل به شکل اژدهای نگهبان و لابی به شکل کشتی دزدان دریایی و قلعه ساخته شده که این هتل را برای کودکان بسیار جذاب کرده است. از آنجایی که در قصههای پریان همیشه شاهزادهای سوار بر اسب سفید به نجات شاهدختی که در قلعه زندانی شده میرود، لگولند دبی قلعهای با برجوباروهای مستحکم دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.