چگونه با پیست اسکی دبی در 10 دقیقه بهتر شوید

۸۰۶ بازديد

 

این فرودگاه پیشتر به این موضوع اشاره کرده بود که اسمارت گیتها به تکمیل پروسه بررسی اطلاعات مسافران سرعت بخشیدهاند، در ادامه اطلاعات کاملی در خصوص گیت های هوشمند خواهیم داد پس تا انتها با ما همراه باشید. اگر بخواهیم به بررسی این جاذبه مهم دبی بپردازیم باید بگوییم که دهکده جهانی دبی در اصل یک پارک در فضای باز است که مکانی برای گذراندن ساعاتی بسیار خوش و متفاوت در کنار آشنایی با فرهنگ های مختلف جهانی است و این دهکده یک پارک فضای باز است که 157 روز از سال باز بوده و می توان از آن دیدن کرد و لازم به ذکر است که در ماه های فصل بهار و تابستان از آنجا که هوای دبی بسیار گرم و طاقت فرسا می شود ، این پارک روباز فعالیت نداشته و بسته است ، اما در فصل های خنک تر سال این دهکده جهانی باز بوده و می توانید از تمامی بخش های زیبای این مجموعه دیدن کنید ؛ در ادامه بدانید که دهکده جهانی درست در سال 1997 میلادی برای اولین بار تاسیس گردید و هدف از تاسیس این مجموعه آشنایی ملیت های مختلف با هم می باشد و اکنون هم این مقصود را دنبال می کند به طوری که امروزه نمایندگانی از 32 کشور جهان در این دهکده حضوری پررنگ دارند و بخش های بزرگ و متنوعی به هر یک از این 32 کشور اختصاص داده شده تا معماری ، آثار باستانی ، فرهنگ و سنت ، غذا ، سوغات و همچنین جشنواره های مختلف کشور خود را در بخش های خود در معرض همگان بگذارند و جهانیان را با خود آشنا کنند .

Free photo urban city architecture این پارک کمی خارج از شهر قرار دارد اما به دلیل امکانات و وسعت زیاد آن محبوب خانوادهها میباشد. در ساحل جمیرا میتوانید از امکانات مختلفی از قبیل زمین بازی کودکان، رستوران، کافه و کلوب ورزشهای ورزشی دیدن کنید. پارک زبیل یک فضای سبز مبتنی بر فناوری با مساحتی چشمگیر به اندازه 45 زمین فوتبال است. برای خرید این املاک نیازی به تابعیت امارات ندارید و اتباع خارجی به راحتی می توانند در این مناطق زمین خریداری نمایند. اگر گردشگر هستید و دوچرخهای همراه ندارید نگران نباشید، دوچرخههایی برای کرایه وجود دارد تا بتوانید هم ورزش کنید و هم تفریح. اگر در مورد ورزشهای آبی جدی هستید و میخواهید مهارتهای خود را در یکی از بهترین سواحل رایگان دبی آزمایش کنید، ساحل بادبادک، امکانات زیادی دارد. این یکی از بهترین ساختمان های 75 طبقه در دبی است که در بین مجمتع های مسکونی محبوبیت دارد. القوز یک منطقه مسکونی است که در غرب دبی واقع شده است. پارک وسیع دبی هیلز از پارک های آبی دبی است که در حومه مسکونی جدید و شیک واقع شده و یک پارک عالی و مناسب کودکان به شمار می رود که ارزش پول پرداختی را دارد. تپه شنی قرمز بزرگ تپه ای است که در 50 کیلومتری شهر دبی واقع شده است و فرصتی عالی برای امتحان برخی از ورزش های شنی هیجان انگیز مانند ساندبرد و دوچرخه سواری چهارگانه است.

فضای بزرگ برای انواع فعالیتها مثل دوچرخه سواری وجود دارد. این پارک موضوعی با پیشرفته ترین سواری ها از قبیل سواری های مختص کودکان و شبیه سازهای حرکتی که همه از فیلم های هالیوود الهام گرفته شده است، علاقه ی شما را به سینماها، ماجراها و فانتزی ها تا یک سطح کاملا جدید بالا می برد. دو خط اتوبوس ۲۷ و ۲۹ شما را تا درب ورودی مرکز خرید دبی مال میرسانند. این ایستگاه دقیقا روبهروی درب اصلی و بزرگ دبی مال قرار دارد. دارای زیربنای حدودا 520 هزار متر مربع و اصلی ترین ترمینال فرودگاه دبی با ظرفیت 15 میلیون مسافر می باشد. پیست اسکی دبی با مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و ۵ مسیر اسکی و فراهم کردن امکانات گوناگون توانسته لقب بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان را از آن خود کند و از محبوبیت زیادی برخوردار شود. از امکانات این ساحل سایهبان، رختکن، امکانات لازم برای دوش گرفتن، اینترنت وایفای و چندین نجات غریق هستند. این ساحل دارای امکاناتی مانند حمام، رختکن، اتاق دوش و خدمات وای فای است. این جزیره دارای شش مارینا، یک پارک آبی به نام “دهکده دریایی” و پیاده روهایی با کتیبه هایی از اشعار شیخ محمد بود. اگر تمایل به خوردن فست فود دارید در مرکز دیره سیتی و کنار پارک سرپوشیده در طبقه اول رستوران های مخصوص فست فودی وجود دارد که نیاز شما را برطرف خواهند کرد. دیدگاه شما از تجربیات سفر به دبی قطعا ارزشمندتر و جذاب تر است. بنابراین طبق راهنمای هزینه سفر به دبی باید مراقب همه چیز باشید تا حساب آن از دستتان خارج نشود. دبی جاذبه های مدرن زیاد دارد ولی از نظر جاذبه های سنتی شاید آن قدرها غنی نباشد. رستورانهای مدرن و کافههای خوب، هتلها(آشنایی با بهترین هتلهای دبی) و اقامتگاههای فوقالعاده، مراکز تجاری بزرگ و سرگرمیهای مهیج همگی دبی را به یک مقصد توریستی فوقالعاده تبدیل اجاره ماشین در دبی میکنند.

پارک آبی لاگونا، بهشت آبی دبی، در بهترین مکان های ساحلی لامر دبی واقع شده است و میزبان مجموعه ای از آّب سواری های هیجان انگیز و مهیج برای ماجراجویی درون شماست. وای فای مال یک مرکز خرید است که در مجموعه مصری وای فای سیتی دبی واقع شده است. مرکز خرید وای فای در 5 سطح با مناطق مشخص شده برای خرید، سرگرمی و فعالیت های اوقات فراغت پراکنده شده است. بودجه شما برای این سفر، شامل موارد مختلفی از جمله هزینه خرید بلیط سفر، هزینه رزرو هتل محل اقامت، هزینه حمل و نقل درون شهری، هزینه تفریحات شهر دبی و غیره را است که باید قبل از سفر به دبی به طور دقیق مورد محاسبه قرار داد تا به شکل بهتری برای سفر خود برنامهریزی کنید و بدون دغدغه هزینه ابعاد مختلف سفر، اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. همچنین این مرکز خرید شامل 70 رستوران ، 400 مرکز خرید ، 2 مسجد ، 2 هتل و تئاتر بزرگ میباشد . علاوه بر امکانات تفریحی، حدود ۴۱ رستوران و ۲۵ فروشگاه و مغازه هم در سرتاسر این ساحل وجود دارند و به این ترتیب، ساحل دبی را به انتخابی ایده آل برای خرید، غذا خوردن و تفریح تبدیل کرده اند.

شهر کودکان یک ساختمان 3 طبقه با مناطق یادگیری، امکانات تفریحی و مناطق بازی برای کودکان است. آنها میتوانند از پل های چوبی و خانه های تاریخی بالا بروند، گیاهان واقعی را احساس کنند، با مرغها و بزها و اردکها بازی کنند و تجربه بازی در فضای باز را در دوران کودکی تجربه کنند. در واقع نام “لامر” را میتوان به معنای واقعی کلمه “دریا” ترجمه کرد. بازدیدکنندگان و علاقه مندان به موتور میتوانند با برخی از اتومبیل های مسابقه ای مشهور مانند مک لارن اسپرینت و فراری رانندگی کنند تا تجربه مسابقه ای واقعی داشته باشند. شهروندان کشورهای عضور شورای همکاری خلیج فارس، مانند عربستان، بحرین، قطر، کویت و عمان میتوانند هنگام ورود به امارات، ویزای ۹۰ روزه دبی را دریافت کنند. با بیش از 65000 موجود دریایی از اعماق خلیج فارس، بزرگترین آکواریوم امارات متحده عربی برای افراد در هر سنی، به ویژه خانواده هایی که فرزندان کوچکتر دارند، ضروری است. بازدید کنندگان در داخل این تونل آبی حرکت می کنند و با انواع آبزیان موجود در آن از جمله کوسه ها، مارماهی ها، سفره ماهی ها و غیره از نزدیک آشنا می شوند. گلخانه ساختمانی است که قابلیت عبور نور را داشته باشد و گیاه داخل خود را از خسارات طبیعی حفظ کند. این موزه که توسط اداره فرهنگ و هنر دبی اداره میشود، میراث و سنت های شهر و کشور را جمع آوری، حفظ و به نمایش میگذارد.

این موزه در سال 2003 توسط سلطان آل اویس به منظور حفظ فرهنگ و میراث امارات متحده عربی راهاندازی شده است. این باغ که 72000 متر مربع مساحت دارد، با ماکتهای گل و گیاه یک اتفاق ویژهای را در خاورمیانه و در دل بیابانهای امارات متحده عربی رقم زده است. قیمت بلیط آن ۱۰ درهم میشود.«موجسواری میامی» (Miami Surf): این سرسره آبی نسبتا پرپیچوخم است و برای استفاده از آن باید همراه با سه نفر دیگر در داخل یک شناور بنشینید و در امتداد پیچهای یک رودخانه ماجراجویی به طول ۲۴۰ متر حرکت کنید. آکواکوندا، با 210 متر طول و 25 متر ارتفاع، بزرگترین سرسره آبی شش نفره جهان است. این مرکز خرید که سفر کاوشگر معروف قرن چهاردهمی را روایت میکند، به شش دادگاه با مضمون کشوری تقسیم شده است که دادگاه پارسی محبوب ترین آنهاست که توسط گنبدی نقاشی شده با دست پوشیده شده است. باغ معجزه دبی دو رکورد گینس دیگر نیز دارد، بزرگترین باغ عمودی که در سال 2013 به دست آورد و بزرگترین مجسمه گلی جهان که به شکل یک هواپیمای ایرباس A380 است و در سال 2016 ساخته شده است. یکی از سه جزیره دست ساز بشر در دبی، پالم جبل علی است که پس از تکمیل شدن، مهمترین آن سه جزیره باشد. دروازه ای از سه طرف توسط ساختمان هایی احاطه شده است که بیشتر به یک تراس برجسته و چشم و نواز، پر از کافه و مغازه های مختلف به نام بالکن متصل میشود. که به خاطر چشم اندازی که به شهر دبی دارد با نام «چشم دبی» شناخته می شود و نام عین دبی به آن اختصاص داده شده است. چرخ و فلک عین دبی، در جزیرهی بلو واترز بزرگترین و بلندترین چرخ و فلک جهان است، سابقا با نام «چشم دبی» شناخته میشد و در حال نام عین دبی به آن اختصاص داده شده است.

در هر حال ساحل بادبادک به عنوان یکی از جاذبههای طبیعی دبی، میتواند برای هر سلیقهای جذاب باشد. این منطقه خیابانی که در منطقه ساتوا دبی واقع شده است، یکی از برجسته مراکز جهانی گرافیتی در این کشور است. مدینات جمیرا، واقع در دبی، یک استراحتگاه 5 ستاره مجلل است که با شعار “متفاوت ماندن” ساخته شده است. در نزدیکی محله جمیرا، تجهیزات باکیفیتی را برای اجاره پیدا خواهید کرد. برای آشنایی با تاریخ دبی و بازدید از معماری قدیمی این شهر، میتوان از مسجد جمیرا، منطقه بستکیه و خانه میراث دبی دیدن کرد. بهترین مرکز خرید در این شهر، «دبی مال» است که اکثر اجناس آن لوکس و از برندهای شناخته شده هستند. اگر خورشید خیلی گرم و یا آب خیلی سرد باشد، پارک آبی سرپوشیده اسپلش آیلند با وجود دمای کنترل شده ای که فعالیت های آبی آن دارد، هر دمایی را متعادل نگه می دارد. با ساختاری منحصر به فرد، هر طبقه در برج کایان 1.2 درجه در جهت عقربه های ساعت تنظیم شده است؛ از این رو فرم باشکوهی دارد. شما شاهد مناظر شگفت انگیزی از برج العرب جمیرا خواهید بود که میتوانید عکاسی کنید. این باشگاه با بیش از 330 اصطبل به شما امکان میدهد مهمانی های خصوصی برگزار کنید، اسب سواری مبتدی را یاد بگیرید و چوگان بازی کنید! شهربازی هاب زیرو محدودیت سنی ندارد، چرا که مناسب با هر نوع سن و سالی، بازی های مختلف در آن طراحی شده است.

درون محوطه این فواره 6600 لامپ در 25 رنگ کار گذاشته شده است که از ساعت 7 عصر تا 11 شب به صورت مرتب در هر نیم ساعت فعال است. از آسمان زیبای دبی عبور کنید و در شب از یک شام مجلل در این سفر دریایی خیره کننده لذت ببرید. یکی از مهمترین جاذبههای تفریحی و پرطرفدار در پیست اسکی دبی، سینمای مدرن آن است که از دید خیره کنندهای برخوردار است. این تورها مناظری خیره کننده از شهر دبی را ارائه میدهند. دبی که به خاطر مناظر زیبای شهری خود شناخته شده است، اکنون فرصتی برای مشاهده این منظره به روشی کاملا منحصر به فرد زیپ لاین ارائه میدهد. در میان کوه های الحجر در حتا، این روستا تقریبا 3000 سال قدمت دارد، اما در وضعیت کاملا بازسازی شده است. اگر پیش از این غواصی را تجربه نکرده اید، اما به آن علاقه مندید، در این استخر می توانید اولین تجربه خود را با کمک مربیان متبحر و در محیطی کاملا ایمن و کنترل شده داشته باشید. اما واقعیت این است که اگر یک بار جاذبههای طبیعی دبی و جاذبههای تجاری و معماری آن را ببینید، دیگر همیشه مغناطیسی در این شهر وجود دارد که شما را به سمت خود میکشاند. این استراحتگاه همچنین دارای بازار جمیرا است که بیش از هشتاد مغازه، بار و رستوران دارد. هر ضلع Y دارای یک هسته بتنی با عملکرد عالی و ستون است که به سبب یک هسته 6 ضلعی دیگر ضلع های برج را تقویت می کند. هزینه قایق ها برای هر نفر 1 دلار است که باید به قایقران بپردازید. این ساحل که بین سینماهای ریتز کارلتون و ریل واقع شده است، به عنوان ساحلی شناخته شده است که همه امکانات رفاهی را نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز فراهم میکند.

ساحل لاجورد به عنوان یک بهشت اجتماعی تحسین شده است که در آن میتوانید از امکانات کنار استخر، سالن استراحتی که غذاهای لذیذ، سرگرمی و زندگی شبانه فوق العاده را ارائه میدهد، استفاده کنید. پارک برفی کودکان را به وجد خواهد آورد، زیرا جاذبه های مختلفی از جمله دیوار نوردی، سورتمه سواری، سر خوردن در توپ غول پیکر، سورتمه سواری و همچنین ماشین سپر را ارائه می دهد. در کنار نهر دبی مکانی فوقالعاده برای تماشای همه آنها است، زیرا جمعیتی برای جشن گرفتن تعطیلات ملی، جشنوارههای خرید، هالووین، کریسمس گرد هم میآیند. باغ معجزه به عنوان یکی از جاذبههای طبیعی دبی با بیش از 150 میلیون گل و بیش از 120 گونه مختلف، بزرگترین باغ گل طبیعی در جهان است و سال 2021 دهمین فصل افتتاح خود را جشن گرفت. پارک آبی لگولند (Legoland) یکی از بهترین پارک های آبی دبی به شمار میرود که تمام فانتزیهای کودکی ما از لگوها را زنده میکند. این کانال فقط یک جاذبه نیست، بلکه به عنوان یک سیستم حمل و نقل کاربردی عمل میکند و مسیرهایی را برای رفت و آمد در داخل شهر فراهم میکند. در فضای بین بالهای V شکل، یک atrium با خمیدگی قرار دارد که در روز نور شیرینی را در داخل ایجاد میکند و شیشههای شفاف جلو، نور و روشنایی بیشتری به داخل میآورد.

این شرکت که به عنوان بخشی حیاتی از طرح پروژه 2021 دبی در نظر گرفته میشود، برای توسعه دبی و ارائه آن به عنوان یک مقصد الهام بخش، زیبایی شناختی، فرهنگی و طراح تلاش میکند. این اقامتگاه با ارائه مناظر مسحورکننده از خلیج، چند عنصر عربی متمایز را در خود جای داده است. نهر طبیعی دبی از خلیج فارس، 14 کیلومتر وسعت دارد و یک منطقه آرام برای قدم زدن در دبی محسوب میشودکه در گرمای بیابانی کشور امارات، شما میتوانید از نسیمی که ارائه میدهد لذت ببرید. عوارض بارانداز لنج در ساحل خور دبی یا نهر دبی، در شمال پل آل مکتوم (Al-Maktoum Bridge) قرار دارد و هنوز هم توسط معامله گران کوچک در سرتاسر خلیج استفاده می شود، برخی از لنج ها در اینجا بیش از صد سال قدمت دارند. این آبراه به طول 3.2 کیلومتر از نهر در دبی قدیم تا خلیج امتداد دارد. بور دبی که به دبی قدیم نیز معروف است، در نزدیکی نهر واقع شده است و تضاد کاملی با منظره شهری آینده نگر امارات دارد. عمده فروشی مسافی یکی از بازارهای سنتی دیگر دبی است که مابین جاده فجیره - دبی واقع گردیده است. خط سوم یکی از معروفترین و قدیمی ترین گالری های هنری در خیابان آلسرکال دبی است. خیابان آلسرکال یک منطقه فرهنگی و هنری در القوز دبی است.

این به دلیل تعدادی از گالری های هنری با گالری های بهتر که فضایی را برای انبارها در بخش صنعتی منطقه اشغال میکنند، شناخته شده است. طراحانی که این مرکز خرید را با سایه های پاستیلی آرام طراحی کرده اند، این مرکز را به اولین مرکز خرید برجسته تبدیل کرده اند که آثار هنری منحصر به فردی از رنسانس اروپا را به تصویر میکشد که توسط هنردوستان و همچنین گردشگران و مردم محلی پرستش میشود. ساخت این برج از سال 2004 آغاز شد و طراحی آن را شرکت آمریکایی اسکیدمور، اوینگز و مریل (SOM) بر عهده داشت. برج ساعت دبی که در سال 1965 ساخته شده است، نماد تجارت، جاده، فعالیت های تجاری و خانه برای دفاتر مختلف هواپیمایی است. این منطقه ای است که به طور سنتی برای فعالیت های تجاری شناخته میشود و شیوه های حمل و نقل تاریخی در دوز مورد توجه گردشگران است. مجتمع تجاری بزرگ ابن بطوطه که در جاده شیخ زاید واقع شده است، به نام یک کاشف بزرگ، این بطوطه نامگذاری شده است. کار ساخت این اولین معبد سیک در امارات متحده عربی که در جبل علی واقع شده، در سال 2008 آغاز شد، به عنوان بخشی از رویداد ویژه صبحانه تنوع غذایی خود که در باغ جبل علی در دبی برگزار شد، رکورد جهانی گینس را برای “ارائه صبحانه برای بیش از 600 نفر از 101 ملیت مختلف” شکست. باشگاه چوگان و سوارکاری دبی که در سال 2006 تاسیس شد، در مزارع عربی قرار دارد. برج دبی توانست علاوه بر اینکه به نماد اقتصاد امارات مبدل شد، در گردش مالی دبی هم تاثیر بسیار زیادی داشت. فاصله هتل لواندر تا ایستگاه متروی الریگا هم ۱۰ دقیقه است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.