سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

دیزل ژنراتور چیست؟

۸۳۸ بازديد


این دستگاه که به موتور دیزل یا دیزل ژنراتور نیز معروف است، وسیله ای برای تولید برق است که در نسخه های مختلف موجود است. هر مرکز بسته به شرایط خود از یکی از مدل ها و انواع این تجهیزات استفاده می کند، بنابراین مشتریان باید با توجه به نیاز و شرایط خود موتورهای دیزلی را خریداری کنند.

لازم به ذکر است که دیزل ژنراتورها توسط شرکت های مختلفی در دنیا تولید می شوند و در بازارهای جهانی با برندهای مختلفی می باشند. بنابراین شناخت بهترین دیزل ژنراتورهای مورد استفاده در ایران سوال مهمی است که در کنار سایر سوالات مجموعه کاشانیکو مورد بررسی قرار می گیرد.

oblik1

دیزل ژنراتور و اهمیت استفاده از آن

موتور دیزل تجهیزات بسیار مهمی است که نبود آن مشکلات زیادی را ایجاد می کند.

در آن دسته از موسساتی که دسترسی به برق شهری و سراسری امکان پذیر نیست، با کمک این دستگاه، شرایط مناسب ایجاد شده و می توان کارهای لازم را انجام داد. بنابراین استفاده از این تجهیزات در سوله های صنعتی، کارگاه ها، باغ ها و ... که نیاز به برق زیادی دارند ضروری است. از طرفی به دلیل نبود این تجهیزات در بیمارستان ها، آتش نشانی ها، ادارات و ... افراد زیادی جان خود را از دست می دهند. همه این عوامل اهمیت استفاده از موتورهای دیزلی را در زمینه های مختلف نشان می دهد.

بهترین دیزل ژنراتور ایران کدام است؟

دیزل ژنراتورهای مورد استفاده در ایران ایرانی و خارجی هستند که از بهترین برندهای موتور دیزل خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ولوو پنتا

یکی از بهترین برندهای دیزل ژنراتور در ایران که پس از برند آمریکایی کاترپیلار به عنوان بهترین موتور دیزل شناخته می شود، برند دیزل ژنراتور ولوو پنتا می باشد. این برند تولید کشور سوئد می باشد و در ایران قابل خرید می باشد. کسانی که قصد خرید دیزل ژنراتور ولوو پنتا را دارند می توانند آن را در مدل های مختلف خریداری و استفاده کنند.

پرکینز

دیزل ژنراتور پرکینز یکی از بهترین برندهای دنیاست که در سرتاسر دنیا شناخته شده و ساخت کشور انگلستان می باشد. شرکت پرکینز موتورهای دیزلی از 8 کیلو ولت تا 2 مگاولت تولید می کند و مدل های مختلفی دارد. دیزل ژنراتور پرکینز در ایران از طریق واردکنندگان و نمایندگان این شرکت موجود می باشد و شما می توانید انواع موتورهای دیزلی تولید این شرکت را در ایران خریداری نمایید.

کامینز

علاوه بر موتورهای دیزلی پرکینز ساخت انگلستان، برند کامینز نیز در این کشور تولید می شود و از نظر کیفیت و شهرت با پرکینز رقابت می کند. دیزل ژنراتورهای کامینز در سراسر جهان از نظر کیفیت در رده پرکینز قرار می گیرند. خوشبختانه موتورهای دیزلی ساخت این شرکت نیز به راحتی در ایران موجود بوده و توسط واردکنندگان قابل ورود به کشور می باشد. پس شما دوستان عزیز می توانید با توجه به شرایط و اهداف خود انواع مختلف این موتور دیزلی را تهیه و استفاده نمایید.

بدوین

ممکن است فکر کنید که موتورهای دیزلی چین که در ساخت و تولید شرکت دارند انتخاب خوبی نیستند و در شرایط خوبی نیستند. اما لازم به ذکر است که تولید کننده دیزل بادوین یکی از بهترین برندهای موتور دیزلی است که به صورت مشترک توسط فرانسه و چین تولید می شود و در گروه بهترین برندها قرار می گیرد. شرکت Baudouin از سال 1918 در فرانسه فعالیت می کند و امتیاز آن توسط چین در سال 2009 خریداری شد و به همین دلیل این شرکت به عنوان یک شرکت چینی-فرانسوی تولید کننده مدل های مختلف موتورهای دیزلی شناخته می شود.

جوان ادمی

قیمت دیزل ژنراتور ایرانی نسبت به دیزل ژنراتور خارجی

وقتی صحبت از موتورهای خارجی می شود، قیمت آن بالاست و اکثر خریداران تمایل دارند از قیمت موتورهای ایرانی نسبت به خارجی مطلع شوند.

در این زمینه باید اشاره کنیم که دیزل ژنراتورهای برند ایرانی و خارجی از نظر قیمت بسیار متفاوت هستند و برای خرید دیزل ژنراتورهای خارجی به خصوص بهترین برندها باید دو برابر ژنراتورهای ایرانی هزینه کنید.

دیزل ژنراتور ایرانی بهتر است یا خارجی؟

ایران در زمینه ساخت موتور دیزل نیز فعال بوده و محصولات آن با کیفیت و مناسب پاسخگویی به نیازهای مختلف شما عزیزان می باشد. به همین دلیل می توان گفت که دیزل ژنراتورهای ایرانی و خارجی از نظر کیفیت تفاوت چندانی با هم ندارند و کاربران می توانند برای صرفه جویی در هزینه ها و هزینه ها از بهترین انواع دیزل های ایرانی مانند برند تبریز موتورسازان استفاده کنند. لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد تعمیر و نگهداری موتورهای دیزلی خارجی می تواند سخت باشد و هزینه بیشتری نیز به همراه داشته باشد. این نیز بین موتورهای ایرانی و خارجی تفاوت ایجاد می کند و دیزل ژنراتورهای ایرانی شرایط بهتری دارند.

خرید دیزل ژنراتور در ایران

خرید دیزل ژنراتور در ایران محدودیتی ندارد و به راحتی می توانید برندهای مختلف خارجی و ایرانی این دستگاه را خریداری کنید. واردکنندگان دیزل ژنراتور مدل های مشخص شده را به صورت قانونی وارد کشور کرده و به هموطنان عزیز عرضه می کنند اما این امر باعث سهولت در خرید دیزل ژنراتور خارجی می شود. از طرفی باید توضیح داد که شرکت واردکننده دیزل ژنراتور معمولا خدمات پس از فروش و گارانتی به خریداران دارد.

آخرین کلمه

اگر قصد خرید انواع دیزل ژنراتور خارجی یا ایرانی را دارید و به دنبال برندهای معتبر ذکر شده در بندهای بالا هستید، می توانید از طریق مجموعه کاشانیکو به آدرس اینترنتی کاشانیکو در این زمینه اقدام کنید. شرکت کاشانی یک شرکت وارداتی دیزل ژنراتور در ایران است که انواع موتورهای دیزل وارداتی را به صورت مستقیم و بدون واسطه به شما هموطنان عزیز عرضه می کند و دارای ارتباطات بسیار خوبی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، لطفا از طریق وب سایت و یا از طریق تلفن با ما تماس بگیرید.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://www.tejaratefarda.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/44678-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.