کتاب های انگلیسی را بر اساس سطح دانش آموز پیدا کنید

۸۸۷ بازديد

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

شاید هر کدام از ما چندین بار برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش کرده باشیم و موفق نشده باشیم. در مواردی روش اشتباهی را برای مطالعه انتخاب می کرد و در برخی موارد طولانی بودن زمان مطالعه ما را خسته و خسته می کرد.

بر اساس گزارش استراتژی معاصر؛ فرآیند یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی نسبتاً زمان بر است، به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. اهمیت این فرآیند یادگیری زمانی بیشتر می شود که می خواهید به خارج از کشور سفر کنید و باید در زمان مشخصی زبان خود را تقویت کنید تا بتوانید در آزمون آیلتس یا تافل شرکت کنید.

اما با وجود تمام این شکست ها، با تصمیم گیری آگاهانه، زبان انگلیسی را برای قبولی در آزمون آیلتس و سایر اهداف آموزشی سریعتر یاد خواهید گرفت. در واقع با کمک میانبرها در فرآیند آموزش می توانید در زمان کمتری به هدف خود برسید. شرکت در کلاس خصوصی معلم زبان انگلیسی یک میانبر عالی برای یادگیری سریع این زبان است. اما چگونه می توانید با استفاده از یک معلم خصوصی زبان از فرآیند یادگیری لذت ببرید و در مدت زمان کوتاهی به هدف خود برسید؟

زمان مورد نیاز برای دریافت مدرک آیلتس

همه ما مشکل مهاجرت را می دانیم. همه ما فراز و نشیب های سفر را می دانیم. همه مهاجران وسایل این صعود را فراهم کردند. اما در این مقاله مطالبی در مورد امید و کاهش مشکلات سفر ارائه شده است. از جمله مواردی که زبان آموزان بیشتر به آن علاقه دارند، یادگیری زبان انگلیسی برای بهبود تسلط خود و گرفتن مدرک زبان انگلیسی، علاوه بر انجام کارهای مرتبط با سفر است.

مخصوصا اکثر افرادی که می خواهند برای قبولی در آیلتس یا تافل زبان بیاموزند با محدودیت زمانی روبرو هستند و به هیچ وجه نمی توانند انگلیسی یاد بگیرند. یکی از راه های یادگیری مستقیم انگلیسی استفاده از معلم خصوصی زبان است. زیرا در درس زبان خصوصی، سبک تدریس معلم با توجه به محدودیت زمانی و اهداف دانش آموز مشخص می شود و معلم با توجه به سطح دانش آموز آموزش را شروع می کند. این روش آموزشی به افراد در یادگیری و تسلط بر زبان در عرض شش ماه تا یک سال کمک می کند. حتی کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و فقط در تلفظ و مکالمه مشکل دارند، با استفاده از این روش در عرض یک تا سه ماه می توانند پیشرفت چشمگیری در زبان انگلیسی داشته باشند.

کتاب های انگلیسی را بر اساس سطح دانش آموز پیدا کنید

به جرات می توان گفت که منابع موجود در زمینه آموزش زبان انگلیسی به سختی یافت می شود و دسترسی به آن ها دشوار است. هر زبان آموزی کتاب های انگلیسی سطح پایه را پیدا نمی کند. در دسترس بودن منابع متعدد در آموزش زبان انگلیسی می تواند برای زبان آموزان گیج کننده باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کلاس های خصوصی زبان این است که چنین سردرگمی از بین می رود. چون معلم خصوصی زبان خودش دانش و روش تدریس خودش را انتخاب می کند پس خوب یاد می گیرد. علاوه بر این، وی با توجه به تجربه چندین ساله خود در تدریس، نسبت به مجموعه کامل کتاب ها و منابع موجود در زمینه آموزش زبان آگاهی دارد و می تواند منابع خوبی را برای تمرین و یادگیری با توجه به سطح دانش آموز ارائه دهد.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

اگرچه این سوال اغلب مطرح می شود، اما بسیار مهم است. اکثر مردم نمی توانند پاسخ دقیقی به این سوال بدهند. اما پاسخ ما این است که آنها از جایی به زبان انگلیسی شروع می کنند که در زمان کمتری می توانند به هدف برسند. هر زبان آموز می تواند سبکی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کند. فرآیند یادگیری را با کتاب های گرامر مختلف شروع کنید و مهارت های خود را با روش های مختلف، مثلاً با کمک معلم، تقویت کنید. اما آیا می توانید با این روش ها به هدف خود یعنی یادگیری سریعتر زبان انگلیسی برسید؟ پاسخ این است که نتیجه مشخص نیست. انتخاب این روش ها مستلزم خطا و تجربه است. زبان آموز با آزمایش و کسب تجربه به تدریج می تواند راه درست یادگیری را بیابد، هرچند ممکن است این روش عواقب زیادی برای او داشته باشد. از جمله این پیامدها می توان به هدر رفتن یک فرصت طلایی یادگیری اشاره کرد.

اما می توانید هزینه ها و پیامدهای انتخاب های خود را با استفاده از تجربیات دیگران کاهش دهید تا در مسیر درست قرار بگیرید. با کمک یک معلم خصوصی با تجربه، به سرعت در مسیر یادگیری زبان انگلیسی خواهید بود.

معلم خصوصی می تواند بر اساس تجربیات خود زمان بیشتری را برای درس های مهم تری صرف کند و با دور انداختن مطالب و مراجع نامربوط، زمان بیشتری را برای آموزش بهتر دانش آموزان آزاد کند. در یک کلاس خاص، تمرکز دانش آموز بسیار بالا است و از آنجایی که کلاس فردی است، معلم می تواند مطالب بیشتری را به دانش آموز ارائه دهد.

کلاس خصوصی زبان برای زبان آموز کاملاً فردی است و معلم بر اساس میزان آمادگی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان و محدودیت های زمانی مختلف دانش آموز شروع به تدریس می کند. ضمناً در درس خصوصی معلم می تواند دانش آموز را از نزدیک زیر نظر داشته باشد و در دروس مختلف میزان یادگیری او را ارزیابی کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های هر زبان آموز در انتخاب روش سریع برای یادگیری زبان انگلیسی، هزینه کلاس های خصوصی در منزل است. زیرا معتقدند ارزش درس زبان خصوصی بر سایر روش ها برتری دارد. اما برای یادگیری زبان باید چندین فاکتور مهم را همزمان در نظر بگیرید و سپس تصمیم بگیرید. سه عامل مهم در تعیین زمان رسیدن به هدف عبارتند از اتلاف انرژی و زمان و هزینه های متحمل شده. به عنوان مثال، زبان آموز باید یک سال برای آزمون آیلتس آماده شود. شاید با توجه به بودجه ای که دارد بتواند در تمرینات تیمی موسسات شرکت کند و روش حرارتی آن موسسات را اعمال کند. با توجه به هدف و سطح زبان پایینی که دارد، به جرات می توان گفت که در زمان تعیین شده نمی تواند برای آزمون آماده شود. در این میان این فرد برای رسیدن به هدف خود تلاش و هزینه زیادی برای حضور در کلاس ها و یادگیری زبان صرف کرده است.

اما اگر این فرد مسیر یادگیری را با دقت انتخاب کند و با استفاده از کلاس خصوصی معلم زبان برای امتحان آماده شود، می تواند با همان هزینه و در زمان دلخواه به عنوان یک کلاس گروهی به نتیجه دلخواه برسد.

برای شرکت در آزمون آیلتس به سرعت آماده شوید و سایت تدریس خصوصی مناسب را پیدا کنید

با توجه به دغدغه زبان آموزان برای یادگیری سریع زبان انگلیسی، پلتفرم استادبانک شروع به جذب مدرسان شایسته کرده است. برای انتخاب یکی از این مدرس های حرفه ای می توانید به سایت مدرس خصوصی استادبانک مراجعه کنید و یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید، در صورتی که شروع یادگیری زبان را به تاخیر نیندازید و درخواست خود را با قیمت های دروس خصوصی امسال ثبت کنید، می توانید یک روزه پیدا کنید. روش یادگیری زبان انگلیسی برای آمادگی آزمون آیلتس با کمک اساتید خصوصی در بستر استادبانک.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.