دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

آب و هوای دبی در فصول مختلف

۱,۱۲۵ بازديد

دبی که به عروس خاورمیانه لقب گرفته یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی شده است. با این تغییرات، دبی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. برای دیدن سازه‌های منحصربه‌فردی که در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شوند، به دبی بروید، از جمله برج خلیفه، سواحل خیره‌کننده و بیابان‌های بکر. اما قبل از رفتن به دبی نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید که در ادامه مهمترین نکاتی که باید به آنها توجه کامل داشته باشید را توضیح خواهیم داد.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید در نظر داشت قبل از سفر به دبی است. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه بسیار کمی دارد. در نتیجه هوای این شهر معمولا آفتابی و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، آزاردهنده است و باعث تعریق مداوم با رطوبت زیاد می شود. بنابراین در فصول بهار و تابستان هوا بسیار گرم و مرطوب است و میانگین دمای این شهر به حدود 48 درجه سانتیگراد می رسد.

بهترین زمان برای رفتن به دبی از نوامبر تا فوریه است که از نوامبر تا پایان فوریه است. در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه متغیر است و حتی می توانید در سواحل آبی زیبای دبی شنا کنید و از کویر اطراف لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران - دبی چقدر است؟

یکی دیگر از نکات مهم قبل از سفر به دبی، مدت زمان پرواز است. پرواز مستقیم تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. یکی از مهم ترین کارهایی که باید قبل از سفر به دبی انجام دهید، رزرو اتاق در یکی از این هتل ها است. این شهر مدرن خانه تعدادی از بهترین هتل های جهان برای پذیرایی از گردشگران است. در زیر چند هتل مجلل در این شهر را به شما پیشنهاد می کنیم.

هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های منحصر به فرد غذاهای بین المللی می باشد. علاوه بر این، این هتل خدمات شاتل رایگان به مراکز خرید، مرکز شهر دبی و غیره ارائه می دهد.

سوروحا: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات


هتل رافلز

هتل مجلل رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل قرار دارد و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی نظیر: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی ویژه، نگهداری از کودکان و سرویس اتاق VIP می باشد.

آدرس: بر دبی، خیابان شیخ رشید، مرکز خرید وافی


هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق است که هر اتاق چشم اندازی زیبا از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های متنوعی است که انواع غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی را سرو می کنند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی


برج العرب جمیرا-هتل

هتل برج العرب جمیرا ویو مناظر خیره کننده ای از خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران مختلف با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های مدرن 5 ستاره دبی است که از 225 اتاق تشکیل شده است که تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، تا مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه و تا ساحل دبی 30 دقیقه فاصله دارد. همچنین امکاناتی که این هتل در اختیار شما قرار می دهد، سفر شما به دبی را خاطره انگیز خواهد کرد.

آدرس: باشگاه قایق و گلف دبی.


با ما در امان بمانید

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و خلیج می باشد. منظره دریا و آب به سمت کویر شهر دبی تضادی جالب و منحصر به فرد ایجاد می کند و هتل مینا السلام اتاق های ویژه معلولان و سالمندان دارد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


حرف پایانی

در این مقاله سعی کرده ایم راهنمای جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم تا قبل از سفر به دبی سفری فراموش نشدنی داشته باشید. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید، می توانید از خدمات اجاره خودرو معروف و محبوب شرکت سعادت رنت استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شو
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.