چیزهای جدید در مورد جدیدترین ردیاب خودرو

۶۲۸ بازديد

 

این دزدگیر با قابلیت اتصال به ردیاب خودرو بهیاب یک سیستم ضدسرقت مطمئن ایمن بوده که امکان کنترل و ارسال و دریافت هشدار از طریق اپلیکیشن و اینترنت، SMS و تماس تلفنی را دارد. هشدار ضعیف شدن باتری پشتیبان ، درصورت اینکه برق خودرو قطع شود دستگاه بلافاصله از باتری پشتیبان خود جهت ارتباط دهی استفاده می نماید. معمولا متخصصین نصب به علت سادگی در برقراری اتصال بین برق خودرو و ردیاب، داشبورد خودرو را پیشنهاد می دهند. داشبورد ماشین، یکی از مکان های رایج و مناسب برای نصب ردیاب خودرو است. با توجه به اینکه بیشترین سیمکشی خودرو زیر داشبورد ماشین است قسمت زیر فرمان ماشین می تواند محلی مناسب برای نصب ردیاب خودرو باشد. بهتر است ردیاب ماشین را در قسمت بالایی صندوق نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که این قسمت از پلاستیک ساخته شده باشد زیرا فلز مانع از استقبال مناسب GPS می شود. دیدگاه خود را در بخش نظرات این مقاله از ایمن ردیاب با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.
http://mashadmag.ir/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8/

ردیاب خودرو باید به صورت مخفی در داخل و یا خارج ماشین نصب شود تا سارقان نتوانند به سرعت و آسانی آن را پیدا کنند. 2. ردیاب خودرو باید به صورت مخفی در داخل و یا خارج ماشین نصب شود تا سارقان نتوانند به سرعت و آسانی آن را پیدا کنند. چین کن کاغذ فیلتر برای تولید کاغذ فیلتر هوا به کار می رود و کارش چین کردن کاغذ رول، چسب زدن چین کاغذها به یکدیگر و برش کاغذها به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست است. مخفی بودن و سهولت به دسترسی از دو ویژگی مهم محل نصب ردیاب خودرو به شمار می رود. اصول کار بهترین ردیاب ماشین به گونه ایست که ردیاب با استفاده از دو تکنولوژی اصلی خود یعنی GPS و سیم کارت، طول و عرض جغرافیایی خودرو را به دست می آورد و این مختصات را به صاحب خودرو که شماره ی خود را از قبل وارد این سیستم کرده است، ارسال می نماید. اگرچه این مکان مناسبی برای انتقال ماهواره ای عالی است، اما اگر مسافر خود را در آینه چک کند، مکان دیده شدن ردیاب زیاد است و می تواند به سرعت توسط سارقان پیدا شود. هنگام خرید ردیاب حتما این موضوع را در نظر داشتهباشید که نمونه ی اصل ردیاب را از نمایندگیهای فروش معتبری چون شرکت رادار تهیه کنید و همچنین به پشتیبانی و گارانتی آن توجه فرمایید.


ردیاب های خودرو دارای تفاوت های بسیاری می باشند که در هنگام خرید لازم است ردیاب ها را مقایسه کنید و بعد اقدام به خرید کنید. استفاده از سیستم های ردیاب خودرو همواره در جهت ارائه خدماتی است که نیاز روز جامعه است و وجود آن ها موجب بالا رفتن ایمنی و اطمینان خاطر افراد می باشد. علاوه بر ویژگیهایی که در بالا ذکر شد، از امکانات بهترین gps ماشین، دکمهی تماس اضطراری (SOS)، امکان متوقف کردن خودرو با موبایل از فاصلهی دور، و تعیین محدوده غیر مجاز است. خب فکر میکنیم با توجه به مطالبی که تا اینجا خواندید، متوجه این قضیه شدهاید که ردیابها علاوه بر این که از لحاظ قطعات سختافزاری با یکدیگر متفاوت اند از لحاظ داشتن برخی امکانات نرم افزاری که در بالا به آنها اشاره کردهایم با یکدیگر متفاوتاند پس طبیعی است که به دلیل برخی امکانات ویژه قیمت ردیابها متغیر باشد. اما در میان این همه ویژگی موردی گه شاید دغدغهی خیلی از افراد باشد این است که ممکن است آنان به خاطر داشتن گوشیهای IOS قادر نباشند از اپلیکیشن gps ماشین استفاده کنند! معمولاً از آنها برای ایمن نگه داشتن عزیزان مانند کودکان و افراد مسن خانواده استفاده می شود اما از آنجا که سبک و هوشمند هستند، مردم از ردیاب های شخصی کوچک برای مراقب از وسایل نقلیه و دارایی های خود نیز استفاده می کنند.
https://www.darkoob.ir/index.php?option=com_content&view=article&preview=0&id=3236

ردیاب نظامی : برای استفاده در ماشین های نظامی استفاده میشوند و تا یکسال شارژ نگه میدارند . به عنوان مثال ردیاب های آهنربایی نظامی که یکی از قدرتمندترین مدل هاست میتواند تا یک سال بدون شارژ مجدد کار کند ولی مدل های ارزانتر عمر باتری شان نهایتا تا دو هفته (بدون شارژ مجدد) خواهد بود. در ردیاب های آهن ربایی لازم است باتری داخل دستگاه هر چند وقت یکبار جایگزین و یا شارژ شود بنابراین بهتر است ردیاب خودرو در یک مکان غیر قابل دسترس نصب نشود. البته این مکان برای قرار دادن ردیاب های آهن ربایی توصیه نمی شود زیرا به احتمال زیاد با آنتن دهی ضعیف دستگاه مواجه خواهید شد. »، البته ناگفته نماند که منظورمان این نیست که باید به محصول بی کیفیت گران هم پول دهید چون فقط گران است! البته نصب ردیاب در زیر سپر به مدل، شکل ظاهری و نوع ساخت بدنه خودرو نیز بستگی دارد. درضمن اگر ردیاب انتخابی شما از نوع ردیاب های آهنربایی و قابل حمل است به دلیل کوچکی می توانید آنها را براحتی در زیر سپر جاساز کنید. دلیل رشد آنها در سطح بین المللی را میتوان به کیفیت دستگاه های تولید و مطابقت آنها با استانداردهای انفورماتیک آن کشورها دانست .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.